Hľadať
Kategória
    Značky
    Blog
      Nenájdené žiadne produkty.
      KontaktPorovnať
      Všetky kategórie
      Používateľské menu
      Všetky kategórie

      Reklamácie

      REKLAMAČNÝ PORIADOK

      I. ÚVODNÉ USTANOVENIA
      Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou obchodných podmienok predávajúceho - spoločnosti VIDRA a spol.s.r.o. , Štrková 8, 011 96 Žilina (ďalej len "predávajúci"), a upravuje zodpovednosť predávajúceho za chyby, záruky, podmienky a spôsob reklamácie tovaru nadobudnutého kupujúcim od predávajúceho vo forme elektronického obchodu.

      II. PRÁVO NA UPLATNENIE REKLAMÁCIE
      Ak sa vyskytne u tovaru chyba, za ktorú zodpovedá predávajúci, vzťahuje sa naň záruka, má kupujúci právo chybu reklamovať pre rozpor s kúpnou zmluvou. Pre správne posúdenie reklamácie je nutné, aby reklamovaný tovar bol čistý, kompletný a v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami. Predávajúci je oprávnený odmietnuť prevziať  tovar, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady.
      Kupujúci je povinný chybu tovaru reklamovať bez zbytočného odkladu po jej zistení písomne u predávajúceho, pričom v reklamácii uvedie najmä svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo, IČO, fyzická osoba meno, priezvisko, adresu na doručenie), e-mailovú adresu, telefónne číslo, číslo faktúry a dodacieho listu, dátum reklamácie, označenie reklamovaného tovaru, katalógové číslo, šarža, množstvo, popis chyby tovaru a ako sa prejavuje, požadovaný spôsob vybavenia reklamácie v zmysle tohto reklamačného poriadku.
      Reklamáciu môže kupujúci zapísať aj cez formulár v e-shopovej záložke „Reklamácie“ (viď dole v pätičke).
      Kupujúci je povinný skladovať tovar predpísaným spôsobom, používať tovar na účely, na ktoré je určený a v súlade s návodom na jeho použitie, umožniť predávajúcemu vykonať kontrolu predpísaných postupov skladovania a používania tovaru.

      III. ZODPOVEDNOSŤ PREDÁVAJÚCEHO ZA CHYBY A ZÁRUČNÁ DOBA

      Predávajúci zodpovedá za chyby tovaru pri jeho prevzatí kupujúcim a za chyby tovaru, ktoré sa prejavia po prevzatí tovaru, v záručnej dobe.

      Predávajúci nezodpovedá za chyby tovaru, ak:
      a) kupujúci spôsobil chybu tovaru sám napríklad nesprávnym skladovaním, používaním
      b) kupujúci pred prevzatím tovaru o chybe tovaru vedel, resp. bol na chybu výslovne a jasne upozornený a ak bola pre chybu poskytnutá zľava z ceny tovaru
      c) boli porušené ochranné plomby na tovare
      d) boli chyby spôsobené zásahom neoprávnenej osoby do tovaru alebo jeho súčastí
      e) ak sa tovar reklamuje po uplynutí záručnej doby alebo inej lehoty, v rámci ktorej si má tovar uchovať svoje špecifické vlastnosti.

      Dĺžka záručnej doby tovaru je daná výrobcom.

      IV. PRÁVA KUPUJÚCEHO

      1. Nároky z chýb tovaru sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka. Voľba medzi nárokmi patrí kupujúcemu len vtedy, ak ju oznámi predávajúcemu vo včas zaslanom oznámení chýb (reklamácii) alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení a uplatnený nárok už kupujúci nemôže meniť bez súhlasu predávajúceho.

      2. Ak je dodaním tovaru zmluva porušená podstatným spôsobom, môže kupujúci požadovať odstránenie chýb dodaním náhradného tovaru za chybný tovar, dodanie chýbajúceho množstva, požadovať odstránenie právnych chýb, alebo požadovať odstránenie chýb opravou tovaru, ak sú opraviteľné, alebo požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpiť od zmluvy.

      3. Ak je dodaním tovaru s chybami zmluva porušená nepodstatným spôsobom, môže kupujúci požadovať buď dodanie chýbajúceho tovaru a odstránenie ostatných chýb tovaru, alebo zľavu z kúpnej ceny.

      4. Predávajúci je povinný o spôsobe určenia vybavenia reklamácie a o vybavení reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie osobne, prostredníctvom poskytovateľa poštovej alebo kuriérskej alebo donáškovej služby. O výsledku vybavenia reklamácie bude predávajúci informovať kupujúceho bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky alebo e-mailom a zároveň mu bude spolu s tovarom, resp. prostredníctvom e-mailu doručený doklad o vybavení reklamácie.

       

      Košík obsahuje nepovolené položky

      Zobraziť košík

      Tovar bol pridaný do porovnania

      Prosím, čakajte...
      Objednávku nemožno dokončiť, skúste to, prosím, neskôr